Slide background

DATE

TUESDAY 20. AUG & WEDNESDAY 21. AUG & THURSDAY 22. AUG

TIME

KL. 18:30

PLACE

Mindeparken

DISTANCE

5 KM WALK & 5 KM STAFET

 

STARTNUMRE - SÅDAN TILMELDER I JER!

Vi har samlet nogle gode tips til, hvordan I tilmelder jeres hold til DHL stafetten i Aarhus 2024.

I år 2023 meldte vi udsolgt til DHL stafetten, så for at være sikre på, at I kan få startnumre til jeres hold, så er det en god idé at være lidt på forkant. 

Er I en større virksomhed? Så kan vores agentadgang være brugbar for jer - læs mere nederst på siden.


 





 

Er I en virksomhed, hvor 20 + hold skal med til DHL-stafetten? 

 
Så kan I gøre jeres tilmelding nemmere med en agentadgang hos Aarhus Motion. Fra agentadgangen kan du sende mails ud til dine kollegaer og/eller virksomhedens afdelinger, så de selv kan tilmelde hold. 
Det hele bliver samlet i vores system, du kan holde øje med tilmeldingerne, og I modtager en samlet faktura, når alle er tilmeldt.
Skriv til info@aarhusmotion.dk med “Agent adgang DHL” i emnefeltet. Noter navn, firma, telefonnummer, adresse og tilmeldingsdeadline i mailen. Hvis I skal have sendt jeres startnumre (det koster 200 kr.) og bestille madkasse så noter også det i mailen.
(Vær OBS på at deadline for bestilling med forsendelse er d. 14. juli 2024.)
Herefter opretter vi en agentadgang til dig og det eneste, du som koordinator skal gøre er at sende et link ud til dine kollegaer og sørge for, at de opretter et hold inden deadline.
Har du spørgsmål til ovenstående, så kontakt os endelig på info@aarhusmotion.dk eller tlf.: 87381110


 

Andre gode ting at huske

  • Skal I have tag over hovedet? Så kan I bestille telt og borde/bænkesæt hos os. 
  • Skal det hele være virkelig nemt? Så kan I booke en plads i all inklusive området. Her er der fri bar og buffet, og I får jeres eget telt. 
  • I forbindelse med tilmeldingen kan I bestille løbetrøjer til jere hold.
  • Husk at prale med jeres deltagelse i Danmarks største firmafest og motionsevent.