Slide background Christmas City Run 2019 TILMELD!

DATO

TIRSDAG D. 10. DEC

TID

KL. 16.00, 17.00, 18.00 & 19.00

STED

VÆRKMESTERGADE 17, AARHUS C

DISTANCE

VALGFRI

PRAKTISK INFO

Tid: Den 10. december kl 16.00, 17.00, 18.00 og 19.00

Lokation: Pladsen ved DGI Huset, bag Bruuns Galleri. Adresse: Værkmestergade 17, 8000 Aarhus C
Pris: 155 kr. ekskl. gebyr 
Antal deltagere: 300 deltagere per start

Parkeringsmuligheder: Bruuns Galleri (obs. betalingsparkering)

Toiletter: Bruuns Galleri - gratis ved fremvisning af startnummer


APPEN - GEOQUESTOR

Bare rolig - det er ganske simpelt.. Og vi er flere i start- og målområdet, som kan hjælpe dig på vej, hvis du er i tvivl om noget :-)

Til løbet bliver dit hold navigeret rundt ved hjælp af appen ’GeoQuestor’ – download appen hjemmefra på flere telefoner, da det kan blive nødvendigt at skifte mobil undervejs, hvis den første mobil løber tør for strøm. Du kan downloade appen på appstore eller Google Play, alt efter hvilken mobil du har.

I bruger appen ved at trykke på den post, som I vil hen til. Derefter kommer en beskrivelse og et kompas frem på skærmen, som I skal følge. Hvis I ændrer taktik undervejs, kan I blot trykke på en ny post. Når I er inden for en radius på 10 m. kommer posten op på mobilen, hvorefter I skal svare på spørgsmålet.

I kan ikke gå til næste post, før I har besvaret, den I allerede er ved.

Kom med fuld opladet telefoner og medbring evt. en power bank, da appen kan bruge meget strøm.


AFHENTNING AF STARTNUMRE

Kan afhentes på dagen i start- og målområdet: Pladsen ved DGI Huset, bag Bruuns Galleri. 

  • ARK MED INSTRUKTIONER

I kuverten med startnumrene er der yderligere vejledning til, hvordan I bruger appen. Her står der også, hvad I skal gøre, hvis I får brug for at skifte mobil undervejs. Når I har downloadet app’en, skal I scanne QR koden, så I er klar til at gå i gang. Hvis I (inden startskuddet lyder) har problemer med appen, så kan I henvende jer i infovognen. I kuverten finder I også et kort, hvor man kan se alle posterne, samt et telefonnummer, som I kan ringe til, hvis I skulle få brug for det undervejs. 


RUTE

I bestemmer selv jeres rute og hvor mange poster, I vil nå. I skal bare være tilbage i mål efter 1 time og 30 minutter. I kan se, hvor de forskellige poster er placeret på kortet, som I får udleveret sammen med jeres startnumre. Bemærk, der er få poster, der giver 2-4 point, men de fleste giver 1 point. Vi sender jer afsted af fire gange med 5 minutter imellem. Jeres start- og sluttidspunkt er angivet på arket i kuverten. Det er meget vigtigt, I overholder tidsgrænsen.

  • HUSK AT FØLGES AD!

I må IKKE cykle, løbe på løbehjul, rulleskøjter, køre i bil osv. rundt til posterne. Pas på jer selv ude på ruten – husk der ikke er spærret af, så I skal løbe efter gældende færdselsregler. Det er vigtigt, I tager kortet med på turen, da I kan få brug for kortet, QR koden, vejledning til appen mm.


POINT-TJEK I MÅL

Når I kommer tilbage, skal holdkaptajnen komme forbi informationen med sin telefon og melde sin ankomst. Så tjekker vi, at pointene stemmer overens med pointene på vores resultatskærm.


SÅDAN TILMELDER DU DIG

Online tilmelding kan kun ske på www.aarhusmotion.dk

Hvis du ikke allerede har deltaget i et af Aarhus Motions arrangementer, så start med at oprette en profil. Det er vigtigt, at profilen oprettes med korrekte oplysninger. Profiloplysningerne er vores mulighed for at kunne kontakte dig. Der er altid mulighed for at ændre i oplysninger igen.

Hvis du allerede har en profil hos Aarhus Motion, så start med at logge ind. Har du glemt dit password, så kan vi sende dig et nyt.

Kender du endnu ikke navnene på dine holddeltagere, kan du blot døbe dem 'Deltager 1', 'Deltager 2' osv.


VIDERESALG AF STARTNUMRE

Det er ikke tilladt at sælge og videresælge billetter til overpris i Danmark ifølge "Lov om videresalg af billetter til kultur- og idrætsarrangementer", og derfor tager Aarhus Motion afstand til dette! Hvis det forekommer, forbeholder Aarhus Motion sig retten til at annullere startnummeret, og dermed fjerne deltageren fra startlisten.


OBS

Deltagergebyret refunderes ikke og kan ikke overføres til året efter. Det er tilladt at overdrage eller videresælge sit startnummer. Videresælges startnummeret må prisen ikke overstige salgsprisen.

I tilfælde af force majeure kan startgebyret ikke kræves tilbagebetalt.

Tilmeldingen er bindende. Tilmeldingsgebyret kan ikke kræves tilbagebetalt. Dette gælder også såfremt løbet aflyses eller afbrydes i tilfælde af force majeure.