ONLY PLAY kommer til at levere løbe-T-shirts til Aarhus Motions løbere

  • Aarhus Motion
  • d. 11.01.19

ONLY PLAY kommer til at levere løbe-T-shirts til Aarhus Motions løbere

Når de mange tusinde løbere til sommer indtager de aarhusianske gader i forbindelse med BESTSELLER Aarhus City Halvmarathon, bliver det med en specialdesignet løbs-T-shirt fra ONLY PLAY - sportsbrand under ONLY paraplyen i Bestseller koncernen.

 

Arrangøren bag løbet, Aarhus Motion, har netop indgået en 3-årig aftale med ONLY PLAY, der ligeledes kommer til at levere T-shirts til bl.a. Vinterløbene 2020 og det populære Ree Park Safari Run.
 
Jeanette Boye Sørensen, eventchef hos Aarhus Motion:
”Vi glæder os meget over at have fået en så innovativ partner inden for sportsbranchen med ombord. Det giver også en god synergi, at deltagerne i det løb, der ofte omtales som ’BESTSELLER-løbet’, kommer til at løbe med et BESTSELLER brand på maven. Desuden er T-shirtsene af en super kvalitet, så løberne kan godt glæde sig.”
 

BESTSELLER Aarhus City Halvmarathon

Løbetøj fra Only Play


Hos ONLY PLAY er de glade for partnerskabet og sponsoratet ligger i god tråd med strategien om at fokusere endnu mere på sportsbranchen.
 
Peter Nørby, International Sales Manager for ONLY PLAY:
”Man kommer til at opleve, at ONLY PLAY får en meget mere sportslig tilgang til markedet end hidtil, hvor fashion tilgangen har været udgangspunktet. Kombinationen af netop sport og fashion er i kraftig vækst, og den bølge skal vi tage lederskab på. Med Aarhus Motion har vi fundet en fremadsynet partner, der åbner døren op for, at vi kan komme helt tæt på vores målgruppe og styrke vores regionale fodfæste i Aarhus og omegn.”
 
Aftalen træder i kraft fra foråret, så første gang, de nye T-shirts vises frem, bliver til Ree Park Safari Run i maj.
 
 
Fakta
 
- BESTSELLER har været navnesponsor for Aarhus City Halvmarathon siden 2015
- I alt deltager omkring 12.000 løbere i BESTSELLER Aarhus City Halvmarathon