DHL Stafetten 2017 TIRSDAG D. 15. AUG & ONSDAG D. 16. AUG & TORSDAG D. 17. AUG TILMELD!

DATO

TIRSDAG D. 15. AUG & ONSDAG D. 16. AUG & TORSDAG D. 17. AUG

TID

KL. 18:30

STED

MINDEPARKEN

DISTANCE

5 KM WALK & 5 KM STAFET

Hvordan ændrer jeg hold fra løb til walk eller walk til løb.

Sidste chance for ændringer er mandag d. 15/8 kl. 12.00 – send en mail til info@aarhusmotion.dk

 

Hvordan ændrer jeg navne på løberne på mit hold?

Du skal logge dig ind med dit log-in, vælg mine løbere, opret den nye løber og derefter klikke på mine ordre og udskift derefter løber.

 

Hvornår får vi vores startnumre?

Startnumre kan afhentes hos Aarhus Motion, Søren Nymarks Vej 15, 8270 Højbjerg torsdag d. 11/8 fra kl. 14.00-19.00 eller fredag d. 12/8 fra kl.10.00-17.00. Derudover kan de selvfølgelig afhentes på selve løbsdagen. Bemærk startnumre fremsendes IKKE med mindre andet er aftalt.

 

Afhentning af depeche

Du kan hente din depeche til dit hold på den dag, hvor I skal ud og løbe.

 

Hvor må vi sætte vores telt op?

Der vil være markerede områder i Mindeparken hvor det er muligt at sætte jeres eget telt op. Det er vigtigt at man overholder områderne der er markeret. Man kan sætte sit telt op fra kl. 8.00 på løbsdagen og teltet skal nedtages senest kl. 23 samme aften. Hvis man skal bruge teltet dagen efter SKAL man afhente et skilt i informationen, som skal sættes op på teltet, således at dette kan blive stående til dagen efter.

 

Hvornår starter løbet?

Løb     kl. 18.30-18.39 (der er flere starter)

Walk   kl. 19.00-19.20 (der er flere starter)

 

Hvordan finder vi hinanden i mindeparken?

Foran vores information har vi et højt stillads iklædt et ’Meeting Point’ banner. Det vil være et godt sted at mødes, hvis man skulle blive væk fra hinanden.

 

Hvad gør vi, vi er kun 4 løbere på holdet?

Såfremt der ikke kan findes en 5. løber, afleveres depechen efter 4. løber til en official. Man deltager i så fald ikke i holdkonkurrencen, men får naturligvis en individuel tid. Det er også muligt at en løber, løber to omgange. Derudover har DJØF arrangeret en løbe-vikar service. Læs mere her!

 

Er det muligt at skifte dag?

Teltene er udsolgt både onsdag og torsdag, så man kan kun ændre dag, hvis man selv har telt med.

 

Hvornår kan vi afhente vores madkasse?

Fra kl. 16 på løbsdagen er det muligt at afhente madkassen. (VIGTIGT at man hertil husker billetten, som ligger i kuverten ved startnummer)

 

Kan man købe mad og drikke derude?

Hvert hold får madkassen samt sodavand, øl eller vin, men derudover vil der være et pit-stop område, hvor der vil være salg af pølser og kaffe.

 

Hvor kan vi parkere?

Vi henviser til parkering på Atletion, skråparkering på Kongevejen og parkering ved Jysk Travbane.

 

Har du spørgsmål, du ikke har fået besvaret her, er du velkommen til at sende en mail til info@aarhusmotion.dk