SØNDAG D. 16. JUN
KL. 10:00
Rådhusparken/Musikhusparken
11,5 KM & 21,097 KM
Alle startkort bliver sendt ud ca. to uger inden løbet. Er du i den situation, at du ikke modtager dit startkort, så tjek evt. dit spamfilter. Der kan være flere årsager til hvorfor du ikke har modtaget startkortet, eksempelvis hvis det ikke er den korrekte e-mail adresse, som er opgivet. Det er ikke afgørende, om du har dit startkort eller ej. Du kan blot tjekke deltagerlisten, hvor du kan se dit startnummer, som du efterfølgende skal oplyse i Musikhuset, når du afhenter det fysiske startnummer.
Hvis der skal ændres forventet løbstid, størrelse på T-shirt, og navn på startnummeret, skal ændringen foretages senest den 15. maj. Hvis navneændringen foretages senere, vil denne kun være synlig på startlisten og T-shirts i div. størrelser kan være udsolgt.
Er du tilmeldt eller har du ændret deltagernavnet efter den 15. maj, så vil dit navn ikke stå på det fysiske startnummer, men du vil kunne se dit navn på deltager- og resultatlisten.
Begge løbere skal have en profil på aarhusmotion.dk
Jeg har overtaget et startnummer fra en anden deltager, men vil gerne starte i en anden startgruppe, der passer til min løbstid.
Tjek på kortet, hvor du skal stille dig, og forklar vagten, at du har købt dit startnummer af en anden.
Log ind på din profil og klik på 'mine billetter'. Herefter kan du se startnummeret under BESTSELLER Aarhus City Halvmarathon. Du kan også søge efter dit navn på deltagerlisten, hvor du kan du se dit startnummer.
Du skal afhente dit startnummer i Musikhuset
Vi opfordrer til, at du afhenter dit startnummer fredag eller lørdag
Ved afhentning skal du vise dit startkort som tilsendes på mail (eller oplyse dit startnummer). Vi gør opmærksom på, at vi kun kan udlevere den størrelse T-shirt, som er bestilt. (Der vil efter løbet være mulighed for at få ombyttet T-shirt i Musikhusparken fra kl. 12.00)
OBS. Programmet for startnumre og åbningstider er med forbehold for ændringer
Det vil være muligt, at få opbevaret dine ting mens du løber i garderoben. Du skal hertil bruge den bagagepose, som du har fået udleveret og påsætte klistermærket med dit startnummer.
Mere information om, hvor du skal indlevere dine ting kommer snart.
På dit startnummer kan du se hvilken gruppe du skal starte i. Mere information om startgrupperne kommer snart.
Startgrupperne er inddelt efter den sluttid, som du har angivet ved tilmelding.
Vi arbejder på at finde en samarbejdspartner der kan tilbyde bad og omklædning efter løbet.
Der vil være 4 væskedepoter på ruten
På væskedepoterne vil depotet først komme på den ene side og derefter i modsatte side af løbsruten. Så der er både energidrik- og vand i BEGGE sider af vejen.
Ja, ved hvert depot finder du også toiletter.
Nej dette er ikke tilladt. Medmindre du starter bagerst i gruppe E.
De vil være at finde langs ruten. I målområdet vil der være et telt med læger.
Der vil være Garmin fartholder der løber med sluttiderne:
Fartholderne har orange balloner og orange T-shirts.
Du har max. 3 timer til at gennemføre løbet.