Slide background

DATO

SØNDAG D. 16. JUN

TID

KL. 10:00

STED

Rådhusparken/Musikhusparken

DISTANCE

11,5 KM & 21,097 KM

FAQ

Hvornår modtager jeg mit startkort? Og hvad gør jeg, hvis jeg ikke modtager det? 

Alle startkort bliver sendt ud ca. to uger inden løbet. Er du i den situation, at du ikke modtager dit startkort, så tjek evt. dit spamfilter. Der kan være flere årsager til hvorfor du ikke har modtaget startkortet, eksempelvis hvis det ikke er den korrekte e-mail adresse, som er opgivet. Det er ikke afgørende, om du har dit startkort eller ej. Du kan blot tjekke deltagerlisten, hvor du kan se dit startnummer, som du efterfølgende skal oplyse i Musikhuset, når du afhenter det fysiske startnummer.
 


Hvordan overdrager jeg mit startnummer?

Hvis der skal ændres forventet løbstid, størrelse på T-shirt, og navn på startnummeret, skal ændringen foretages senest den 15. maj. Hvis navneændringen foretages senere, vil denne kun være synlig på startlisten og T-shirts i div. størrelser kan være udsolgt. 

Er du tilmeldt eller har du ændret deltagernavnet efter den 15. maj, så vil dit navn ikke stå på det fysiske startnummer, men du vil kunne se dit navn på deltager- og resultatlisten.

Begge løbere skal have en profil på aarhusmotion.dk

  1. Sælger logger ind på sin profil og klikker på 'mine billetter', 
  2. Ud for  'BESTSELLER Aarhus City Halvmarathon', yderst til højre klikkes på knappen  'Ændringer'. 
  3. Klik på 'skift ejer'.
  4. Tast de krævede informationer ind og klik dernæst på 'overfør'. - Køber kan derefter logge ind på sin profil og se tilmeldingen under "mine billetter"

Jeg har overtaget et startnummer fra en anden deltager, men vil gerne starte i en anden startgruppe, der passer til min løbstid.
Tjek på kortet, hvor du skal stille dig, og forklar vagten, at du har købt dit startnummer af en anden.

 



Hvordan finder jeg mit startnummer?

Log ind på din profil og klik på 'mine billetter'. Herefter kan du se startnummeret under BESTSELLER Aarhus City Halvmarathon. Du kan også søge efter dit navn på deltagerlisten, hvor du kan du se dit startnummer.
 



Hvor og hvornår kan jeg afhente mit startnummer og T-shirt?

Du skal afhente dit startnummer i Musikhuset

  • Fredag d. 14. juni kl. 10.00-19.00 (På store scene)
  • Lørdag d. 15. juni kl. 10.00-17.00 (På store scene)
  • Søndag d. 16. juni kl. 08.00-09.30 (Udenfor Musikhuset)

Vi opfordrer til, at du afhenter dit startnummer fredag eller lørdag
Ved afhentning skal du vise dit startkort som tilsendes på mail (eller oplyse dit startnummer). Vi gør opmærksom på, at vi kun kan udlevere den størrelse T-shirt, som er bestilt. (Der vil efter løbet være mulighed for at få ombyttet T-shirt i Musikhusparken fra kl. 12.00)

OBS. Programmet for startnumre og åbningstider er med forbehold for ændringer

 



Hvor kan jeg opbevare mine ting, mens jeg løber?

Det vil være muligt, at få opbevaret dine ting mens du løber i garderoben. Du skal hertil bruge den bagagepose, som du har fået udleveret og påsætte klistermærket med dit startnummer.

Mere information om, hvor du skal indlevere dine ting kommer snart.

 



Hvordan ved jeg hvilken startgruppe jeg skal starte i?

På dit startnummer kan du se hvilken gruppe du skal starte i. Mere information om startgrupperne kommer snart.

Startgrupperne er inddelt efter den sluttid, som du har angivet ved tilmelding.
 



Er der mulighed for omklædning og bad efter løbet? 

Vi arbejder på at finde en samarbejdspartner der kan tilbyde bad og omklædning efter løbet.
 



Hvor er der væskedepot?

Der vil være 4 væskedepoter på ruten

  • 5 km - Åboulevarden
  • 9,5 km - Sydhavnsgade
  • 14 km - Strandvejen
  • 18,5 km - Hans Broges Gade

På væskedepoterne vil depotet først komme på den ene side og derefter i modsatte side af løbsruten. Så der er både energidrik- og vand i BEGGE sider af vejen.
 



Hvad er der på væskedepoterne?

  • Vand
  • Energi drik fra High5
  • Toiletter
  • Skraldezone
  • Førstehjælpskit til mindre skader (Vabler, sår, asfalteksem)
 


Er der toiletter på ruten?

Ja, ved hvert depot finder du også toiletter.
 



Er det tilladt at medtage babyjogger på ruten?

Nej dette er ikke tilladt. Medmindre du starter bagerst i gruppe E.
 



Er der samaritter på ruten?

De vil være at finde langs ruten. I målområdet vil der være et telt med læger.
 



Er der fartholdere til løbet?

Der vil være Garmin fartholder der løber med sluttiderne:

  • 1.29
  • 1.35
  • 1.40
  • 1.45
  • 1.50
  • 1.55
  • 1.59
  • 2.05
  • 2.10
  • 2.20
  • 2.29

Fartholderne har orange balloner og orange T-shirts.
 



Er der en max tid til at gennemføre løbet?

Du har max. 3 timer til at gennemføre løbet.